ارزانترین پنجره دوجداره در کرج ارزانترین پنجره دوجداره در تهران تعویض پنجره قدیمی با نو

شرکت سکویا وین برای مشتریانی که به دنبال پنجره خوب و با کیفیت که در عین حال ارزان قیمت و بصرفه نیز باشد پبشنهادات ویژه ای دارد . 

-فروش به صورت ازدم قسط 

 -تعویض پنجره های قدیمی شما با پنجره های نو بدون پبش پرداخت 

-پرداخت به صورت مرحله ای 

-فروش پنجره به صورت چکی

 ما در شرکت سکویا وین از ارزانترین و بصرفه ترین پروفیل های پنجره دوجداره upvc با بالاترین کیفیت و سریع ترین زمان تولید و نصب خدمات ارائه می دهیم.

همیشه قیمت ارزان نشانگر کیفیت پایین محصول نیست .

ما با تمامی شرکت های فروش پروفیل upvc همکاری داریم و نمایندگی اصلی آنها در کرج هستیم . پروفیل وین تک از گران قیمت ترین پروفیل های بازار که کیفیت نسبتا مطلوب تری نسبت به بعقیه پروفیل های موجود در ایران دارد و بعد از آن می توان به هافمن و گلدوین و اکووین و ... اشاره نمود که بهتر است قبل از انتخاب نوع پروفیل با توجه به ابعاد و موقعیت جغرافیایی و ... با مشاورین ما تماس بگیرید تا از قیمت های روز پروفیل ها مطلع شوید .

تعویض پنجره قدیمی با نو

ممکن است شما بخواهید با حداقل قیمت پنجره های قدیمی خود را با پنجره های دوجداره upvc نو تعویض نمایید 

در این حالت قیمت پروفیا مصرفی شما ارزان میشود و شما میتوانید با توجه به پروفیل هایی که در بالا معرفی شد به دلخواه یکی را انتخاب کرده و تیم تخصصی سکویا وین در کوتاه ترین زمان ممکن ، بدون تخریب ، با بهترین متریال و شرایط فروش ویژه برای شما پنجره های قدیمی شما را با پنجره های دوجداره عایق و نو معاوضه می نمایند .

راهنمای خرید پنجره دوجداره

در انتها توصیه می شود که از پنجره های اجرا شده ی پروژه های قبلی شرکت مورد نظر حتما دیدن کنید تا از کیفیت مطلوب تولید و اجرای آنها اطمینان حاصل کنید 

علاوه بر آن نوجه داشته باشید که اگر شرکتی از پروفیل های بی کیفیت و یا غیر استاندارد در پروژه های خود استفاده کنید پنجره دوجداره تغییر رنگ میدهد یعنی پنجره به رنگ کرمی و یا زرد تبدیل می شود .

از دیگر نشانه های پنجره دوجداره بی کیفیت عدم عملکرد درست بازشو پنجره می باشد که بعد از گذشت چند روز بازشو پنجره لنگر می اندازد و یا در باز و بسته کردن پنجره فرد را دچار مشکل می کند . 

اگر در پنجره دوجداره آب راه تعبیه نشده باشد موجب می شود تا آب در داخل پروفیل ها بماند و خارج نشود که موجب برگشت آب به داخل خانه می شود .

دستگیره پنجره ها نیز از دیگر مواردی است که باید به آن در زمان خرید پنجره دوجداره توجه شود زیرا شرکت های بسیاری از دستگیره های ارزان قیمت استفاده میکنند که علاوه بر عملکرد ضعیف موجب سرو صدا و شکستگی قفل دستگیره نیز می شود .